Städdag

Något jag brukar prioritera väldigt lite på sommaren är städning. När solen skiner finns det så mycket annat jag hellre vill göra. Men så kommer det sådana dagar som idag, när det är mulet, varmt och lite regnskurar, och då passar jag på. Idag har det tom varit riktigt roligt att dammsuga, torka golv och även planterat lite nya blommor i utekrukorna.


 

Sådana dagar är även perfekta till att röja och rensa hemma. Passa på att rensa garaget, städa ur vinden, rensa i garderoben, titta över köksskåpen och ta bort sådant som är skadat eller som du inte använder.

 

Imorgon säger de att det ska bli sol och varmt igen, och då är det dags att packa ner dessa i väskan igen

 


Dottern tycker om doften på Hawaiian Tropic, men jag tycker det känns alltför mycket 80-tal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0