Sommarinspiration

Härliga sommar :) Lite sommarinspiration jag hittat på lite olika ställen på nätet, och sparat i min inspirationsmapp




Fin sängkappa från Bemz




Blåregn är så vackert, och jag gillar ingången till detta hus




Åh, vad härligt att sitta vid köksfönstret och titta ut i trädgården. Jag tänker sommarstuga :)




Mmm, jag gillar mjuka, snälla neutrala färger och härliga material. Bordsskivans patina blir en skön brytning mot allt det vita. Hortensia är en av mina absoluta favoritblommor, tillsammans med pioner. Även på sommaren kan det vara kyliga kvällar. Skönt att kunna tända en brasa då.




Hela det här köket skulle kunna få flytta in till mig direkt :)




Ultimata sommarträdgården med ett soldäck och en egen pool (bilden från http://smultrongarden.blogspot.com/)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0