Odd Molly-höst

Redan nu kan man kika på höstkläder från kommande kollektion från Odd Molly. Det känns lite tidigt att börja titta på höstkläder mitt i högsommaren. Häromdagen kom även Elloskatalogen, men den la vi bara åt sidan. Hade ingen större lust att se allt det höstiga än. Det är ju fortfarande mycket sommar kvar!!


Men jag såg en klänning från Odd Molly jag gillade. Jag älskar klänning i alla dess former, och den kyligare årstiden gillar jag stickade klänningar, så den här gillade jag vid första anblick


 

Men så såg jag baksidan. Odd Molly brukar göra kläder som är vackra från alla håll, och även baksidan av deras kläder brukar vara helt fantastiska, men den här gillade jag inte.

 

 




Den ser ut som en virkad duk man har sytt fast.



Odd Mollys plyschkläder är fantastiskt sköna. Jag har en klänning som jag använder ofta. Det blir ett mysplagg, som även är snyggt och som man kan använda utanför hemmet. Den här klänningen skulle jag gärna vilja ha.




Snygg bakifrån, och framifrån ser den ut såhär



Kommentarer
Postat av: Therese

Håller med! Inte snyggt med det röda hjärtat, annars ljuvlig klänning! Hälsn Therese

2011-07-12 @ 12:22:47
URL: http://mychoice-tess.blogspot.com
Postat av: balansilivet

Ja, visst hade hela klänningen varit snyggare om de skippat hjärtat

2011-07-12 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0