Mysdag

Idag hade vi egentligen tänkt gå på Universeum, men efter två dagar på utflykt (i förrgår till Slottsskogen och Botaniska trädgården och igår en tur med Paddan, fika och lite shopping på stan) och varit borta hela dagarna, kände vi mer för att bara vara hemma och mysa på dan.


Så nu sitter vi på golvet i dotterns rum och spelar spel bla Den försvunna diamanten (ett av mina favoritspel när jag var barn )



Och jag får storstryk ;)


Ikväll ska vi gå på bio och se Cameron Diaz senaste film Bad Teacher





Jag gillar henne, och tycker hon verkar vara en varm, charmig och jordnära person. Hoppas filmen är rolig, för idag med gråväder och hällande regn behövs lite skratt




Kommentarer
Postat av: Ingela

Jaa den vill jag också se :)

2011-07-23 @ 14:42:33
URL: http://fokusering.blogspot.com/
Postat av: balansilivet

Den var faktiskt riktigt bra, rolig och charmig :)

2011-07-23 @ 19:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0