Mer Odd Molly höst

Något jag tycker Odd Molly gör fantastiskt bra varje säson, är snygga stickade koftor. När hösten kommer älskar jag att dra på mig en skön kofta, antingen till ett par jeans eller över en klänning. Men jag kan inte ha hur många koftor som helst, så de allra flesta tittar jag bara på, utan att köpa.


Den här tyckte jag var riktigt snygg


 

Ja, hela outfiten föll mig i smaken, men en underbar underklänning i silke som är som en smekning mot huden, den fantastiska koftan och ett par snygga leggings. Så här kan jag tänka mig att gå klädd när det blir sensommar och början av höst.


Något som jag verkligen inte tyckte om när jag såg den på är dock den vita stickade klänningen jag skrev om häromdagen.




Nej, då har jag redan en väldigt fin stickad Odd Molly-klänning i grått som har några säsonger på nacken. Den plockar jag fram igen när det börjar bli lite kallare.


(Bilderna från DeepFlings blogg http://deepfling.com/blog/  Titta gärna in på bloggen om du vill se hur Odd Mollys kläder ser ut på. Deras egna produktbilder brukar ju inte vara så inspirerande)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0