Dragning av vinnare

Så var det dags att dra vinnaren till Sanna Ehdnins bok Finn din energikod


 

Dottern fick hjälpa mig att dra vinnaren

 




Det var ganska många som var intresserade av att läsa Sannas senaste bok....






Och vinnaren blev.....





Lolla! Grattis!! Maila mig din adress så kommer boken på posten. [email protected]


Snart kommer ytterligare en utlottning, när vi börjar närma oss hösten lite mer. Då kommer jag lotta ut träningstoppar, så för dig som tycker om att träna, eller som vill komma igång efter sommaren (och det är vi väl många som vill :)) håll ögonen öppna efter nästa utlottning!


Kommentarer
Postat av: lolla

morning

gud vad kul att jag vunnnit boken, den kommer att bli kanon att läsa...

detta gjorde att jag fick en toppen morgon idag

tusen tusen tack

jag har mejlat adressen till dig

kram lolla

2011-07-24 @ 08:49:53
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: balansilivet

Då kommer boken nästa vecka :)

2011-07-24 @ 09:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0