Dagens fynd ;)

Idag var min tanke att städa och pyssla lite hemma, men så kom ett sms från en kompis som bor en bit utanför stan. Hon frågade om jag hade tid att träffas för en lunch på stan, då hon körde in sina barn till Liseberg. JA, klart jag har svarade jag. Och istället för att vara hemma med städning och strykning, blev det en härlig lunch på Le pain francaise inne i stan, tjejsnack och så en liten runda i affärerna. Det är sällan jag åker upp på stan numera så det var roligt att flanera runt lite. Och några inköp blev det också....


Bla den här fina klänningen


 

Jag behövde egentligen inte en ny klänning, men jag älskar kläder i blåa nyanser på sommaren, och till det facila priset av 99 kr slog jag till :)

 

Men det jag blev ännu gladare för var dessa

 



Jag hade redan bestämt mig för att köpa ett par korta Primeboots till hösten. Jag tycker de är grymt snygga. Och så hittade jag ett par i en härlig ljusbrun färg med den fina rosen på. Med 50 % rabatt. I min storlek. Då slog jag till på ett par, fast jag egentligen hade tänkt köpa ett par senare i höst. Detta är vårens modell, och jag tyckte de var fina redan när de kom. Men om man har is i magen och väntar ett tag kan man, som jag, köpa de några månader senare till halva priset.


Kommentarer
Postat av: Emelie S

Grattis till fina fynd :)

2011-07-12 @ 20:41:46
Postat av: balansilivet

Tack Emelie :)

2011-07-12 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0