Beslut, beslut

Åh, alla dessa svåra beslut man har att fatta en fin ledig sommardag :) Idag står dilemmat mellan ytterligare en dag på stranden, eller att ta en runda på golfbanan och inviga de nya golfklubborna. Svåra beslut....


....som är ganska avhängigt av hur vädret blir idag. Att gå på golfbanan i strålande sol och 25 grader varmt är inget skönt mitt på dagen. Det gjorde jag i höstas när vi var på Djerba, och höll på att smälta bort. Så idag är det nästan så att jag hoppas på lite moln, eller så blir det golf till kvällen.

 

Men så seglade det upp ett annat alternativ igår. Jag läste en av mina favoritbloggar, Simplicity, där fina Jannice, som är feng shui-konsult, skriver härliga och inspirerande inlägg om feng shui och deras underbara hus i Råå, utanför Helsingborg. Hon tipsade om att det är hantverksmässa i Båstad denna helg. Sådant gillar jag ju, och älskar Båstad och hela Bjärehalvön. Det tar bara 1½ timme att köra dit från Göteborg. Hm, ett alternativ för dagen. Som sagt, svåra beslut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0