Annorlunda Möbler

På väg hem från jobbet igår bestämde jag mig för att åka och hälsa på ridskolans hästar, som går på sommarbete nära min arbetsplats.


 

Alla står och hänger i en klunga under träden och försöker hjälpa varandra att vifta bort alla flugor och blinningar som luften var full av

 



Och så glada de blev när de hörde mig komma :) Så roligt att hälsa på alla underbara hästar jag inte träffat på över en månad nu. En av de bästa sakerna med hösten är att alla roliga aktiviteter börjar igen. Snart, snart börjar ridningen igen :)


 

På vägen hem stannade jag även till och kollade lite i min favoritaffär; Annorlunda Möbler. Allt de har där tilltalar mig, och är precis i en stil som jag gillar. Då jag tänkt köpa nytt skrivbord tittade jag efter vad de hade.

 



Men det blev också en del tittande på matrumsmöbler. Jag gillar dessa rottingstolar :)








Dessa två skrivbord gillade jag:








 

Fina nyckelkrokar - kanske passar i hallen?

 


Jag gillar den här affären i två plan. Här kan jag gå omkring länge och titta på alla detaljer och bli inspirerad. En del ideér kan jag ta med mig hem, utan att behöva betala något för det. Kanske bara nya sätt att använda sådant jag redan har. Jättetrevlig personal har de också, och sådant ger alltid extra plus.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej.

Jag är ute efter rottingmöbler och kom in på din sida =) Annolunda möbler var ligger den affären?



Mvh Sofie

2012-02-08 @ 10:29:33
URL: http://fuffados.blogspot.com
Postat av: balansilivet

Den ligger i Göteborg, i Kållered ganska nära IKEA. Min absoluta favoritaffär när det gäller möbler! De har så mycket snyggt :) Och en rolig detalj är att jag kände igen en av tjejerna som jobbade där från en annan favoritaffär där vi köpte soffor för tjugo år sen ;)

2012-02-08 @ 10:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0