Vårjackor och vitsippor.....snart så...

Ja, jag börjar få vårkänslor. Kanske beror på att snön har smält bort otroligt snabbt de senaste dagarna och vi har haft flera plusgrader. Mössan har åkt av då det blivit för varmt. Kanske är det ovanstående....eller så kanske det är min längtan efter ljuset och värmen som fått mig att börja tänka på hur jag vill att min vårgarderob ska se ut. Något som jag behöver investera i är nya vårjackor, då jag inte har någon som jag verkligen gillar. Jag behöver inte ha många jackor, utan en kort jeansjacka och en lite längre kappa täcker de flesta tillfällen. Dessa två skulle jag vilja ha:



Jeansjackan från s/s 11 är mycket snygg tycker jag. Fjärilar är så vackra.





Som lång kappa skulle jag vilja ha denna från Oddd Mollys kollektion från 2010. Älskar den här puderrosa färgen, och modellen är så vacker, särskilt i ryggen.

Dessa två jackor skulle ta mig genom våren och ändå in i sommaren.



Kommentarer
Postat av: Chris

Kul att du skickade ut din bloggadress, lycka till med bloggandet, Chris

2011-01-18 @ 20:12:41
Postat av: balansilivet

Tack Chris! Idag kommer det ett inlägg om positiv psykologia. Hoppas det kan inspirera. Ha en kanondag.

2011-01-19 @ 08:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0