Trevliga stunder

Igår kväll var jag på Restaurang South American och åt en sydamerikansk grillbuffé med min vän R, som också är en fd kollega. Vi åt gott, pratade, skvallrade, skrattade och hade en trevlig kväll. Perfekt avslutning på veckan och en skön inledning på en social helg.

Ikväll är det jag som bjuder på middag, då jag bjudit hem mitt kära arbetsteam på middag, och jag ser fram emot ännu en trevlig kväll med god mat (förhoppningsvis - idag är det jag som lagar den), lite vin, roligt snack, massa skratt med underbara, härliga tjejer.

Så två viktiga lyckomarkörer får jag in denna helg - givande vänskapsrelationer, umgänge och upplevelser istället för shoppin. Lycka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0