Tips!

Jag tipsade ju om Let´s Deal och Groupon igår. Detta var dagens deal som jag just fick i min mailbox. Ser väldigt intressant ut tycker jag, och jag ska nog köpa mig en billig, medelhavsinspirerad tvårätters middag :)

Läs mer på www.letsdeal.se

198 kr för en valfri 2-rätters middag på den medelhavsinspirerade restaurangen Mediterrane, värde upp till 439 kr (utnyttjas senast 10 maj)



  • 55% rabatt på en valfri 2-rätters middag med valfri förrätt + huvudrätt eller huvudrätt + efterrätt
  • Njut av kolgrillade medelhavsrätter
  • Fyra fyrar i GP -“Alldeles, alldeles underbar”
  • Familjer, kompisgäng och romantiska paret, alla är välkomna

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    bloglovin
    RSS 2.0