Köpa, eller inte köpa, det är frågan

Jag har tänkt köpa mig en snygg, skön  jeansklänning i ett par år nu, men inte hittat någon. För några år sedan köpte jag en på postorder, men när den kom tyckte jag den var lite för ungdomlig plus lite för liten i storleken. Jag skickade inte tillbaka den, utan den ligger på vinden och väntar på att dottern ska växa i den. Om hon inte gillar den går den vidare till loppis då.


Men jag har ändå inte släppt tanken på en jeansklänning, som fungerar året om, och i veckan provade jag en på Indiska som jag gillade. Priset var bra, 349 kr. Jag hängde undan en till idag, men har inte bestämt mig än om det ska bli ett köp eller inte. Vad tycker ni??



Kommentarer
Postat av: Carina

Den var sööööt.

2011-02-26 @ 08:07:35
Postat av: balansilivet

Ja, visst är den söt. Jag funderar fortfarande på om det ska bli ett köp eller inte. Finns den kvar i min storlek nästa gång jag kommer till affären är det stor chans att det blir ett inköp. Om den inte finns kvar, klarar jag mig bra ändå :))

2011-02-26 @ 20:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0