111111



111111, smaka på det. Vilket häftigt datum! Jag är född 11 november, och 111111 fyller jag 45 år. Tidigare i höstas tänkte jag att det skulle vara häftigt att gifta sig den 11 november i år. Men då jag är singel tänkte jag väl inte så mycket mer på det, mer än om jag kanske, kanske skulle träffa den rätta under året så skulle jag vilja ha bröllop 111111.


Idag fick jag veta att jag ska gå på bröllop det datumet, men inte mitt eget. Min syster ska gifta sig 11 november. Jag antar att jag inte var riktigt tydlig när jag skickade ut tanken i universum i höstas, men jag kommer faktiskt befinna mig på ett bröllop denna dag :)


11, precis som alla dubbeltal är ett mästartal, och när jag kollar numerologin så står talet 11 för eliten. Det är en egagerande siffra som vill uppnå höga mål. Höga ideal och har en fantastisk ledarförmåga. Uppfinningsrik och inspirerande. Vill att människor ska ha det bra. Deras fantasi är outsinlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0