Stolt!

Som jag skrev tidigare är jag otroligt stolt över min dotter. Hon är duktig på så mycket, och imponerar på mig ständigt. Hon är duktig på att sjunga, hon skriver egna låtar, hon fotograferar, det är hon som fixar allt på datorn åt mig och utan henne hade det aldrig blivit någon blogg alls :)


I förra veckan var det julkonsert med musikskolan och hon sjöng Gläns över sjö och strand, så vackert!


Det var bra som genrep till audition som var nu i veckan för att söka in till musikklass till nästa läsår. Hon gjorde en bra insats, som hon själv var nöjd med, så nu håller vi tummarna att det blir ett positivt besked i januari.

 

 

 

När vi hade klätt färdigt granen var hennes tanke att vi skulle ta julfoto med den lilla kattungen. Han fick en röd rosett runt halsen, som passade oerhört bra till hans grå färg, men den lyckades han ta av sig på nolltid. Sen fick vi snabbt som ögat ta ett foto då han inte gillar att vara still någon längre stund (vilka galna ögon han fick ;)       4 månader är han nu, och då går livet antingen i full fart, eller så sover man :)


Så den röda rosetten blev ett armband i stället och så här kul har vi när den lille sätter fart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0