Julklappstips

Jag gillar att åka på spa emellanåt. Tid för avkoppling, njutning, vila, meditation, god mat, vacker miljö - ja, ett spabesök tilltalar alla mina sinnen. Och mitt favoritspa är Varbergs Kurort, som vunnit flera priser som bästa spa i norra Europa, Sveriges bästa spa mm.





Det ligger så fint, precis vid havet, med strandpromenaden in till Varberg precis utanför, så jag brukar ta en promenad in till stan, eller ta en runda stavgång runt i området


Just nu har de ett riktigt kanonerbjudande


Boka 2012 för endast 500 kr/natt!
Vi tar på oss tomteluvan lite i förtid och bjuder på en 24-timmarskampanj! Under 24 timmar öppnar vi för bokning av övernattning inkl. frukost för 500:-/rum! Bokningen ska gälla 2012, max en natt och två rum kan bokas per person.


Detta erbjudande fick jag i mail här på morgonen, som jag snabbt nappade på och har bokat en söndag-måndag i januari. En härlig julklapp till mig själv :))

 

Så nu ser jag fram emot ett par dagar med yoga, vattengymnastik, promenader, god mat, massage och tid framför brasan med ett glas vin :)



Kanske är det en julklapp även till dig, eller till någon närstående?

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Bra ntýcket bättre än årets julklaapp som blev en matkasse haha. Selma Lagerlöf spa ska väl vara ganska bra också?

2011-12-01 @ 12:18:50
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: balansilivet

Jag tycker både ett spabesök och en matkasse är bra julklappar :) Men om jag absolut måste välja mellan de två, väljer jag nog en helg på spa för att koppla av och njuta :)

2011-12-02 @ 17:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0