Istället för julmarknad

Planen för idag var att åka till mysiga Stora Holms Säteri och gå på julmarknad. Men ute blåser det så mycket att min grind håller på att blåsa sönder, och regnet vräker ner, så jag har ändrat mina planer lite :)


 

Så istället för att bege mig ut i blåst och regn stannar jag inne och myser, tar en lussekatt, kanske värmer lite lättvinsglögg, juldekorerar lite, tittar efter om det finns mer saker att rensa bort (det gör det! :)) och läser en bok.

 

Det kommer ge mig mer julstämning än att gå runt på marknad i ett väldigt ojuligt väder :)

 


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag hade också tänkt mig en julmarknad i närheten men vädret höll mig kvar inne. Fick dock mysigt besök så lite glögg fick vi i oss ändå =)



Jag passade även på att skriva årets julkort. I år kommer de härifrån



http://www.raddakatten.se/



Hittade hemsidan förra julen men lite för sent. I år blev det julkort samt en julklapp till en släktings katt ;) Är ju väldigt svag för missar och har svårt för att de far illa.



Trevlig 2:a advent.

2011-12-03 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0