Husletning

Detta är ett annat hus jag kikar på, och är intresserad av att titta närmare på


























Jag gillar huset, och även om det är litet kan det fungera för två personer precis som det ser ut idag, och sen finns alltid möjlighet att bygga ut det, eller bygga en gäststuga på tomten. Huset ligger i ett område strax utanför Kungsbacka som jag gillar. Området är starkt präglat av hästar och det ligger hästgårdar precis överallt runtomkring. Jag vill gärna bo nära hästar, dels för jag tycker det är mysigt och ger en trygg känsla med hästar betandes i närheten och dels för jag gärna vill att hästar och ridning ska få mer plats i mitt liv, fast helst utan att det tar större utrymme i min budget. Ridning är en dyr hobby, och jag skulle gärna hjälpa till att sköta och rida en häst i närheten och få mer ridning varje vecka, fast inte nödvändigtvis på ridskolan.


Här ser ni mitt collage jag gjorde för ett tag sedan om mitt drömhus.




Kan detta hus stämma med mina drömmar? Enda nackdelen, som alltid i Göteborgsområdet, är att det är ganska dyrt för de få kvadratmeterna huset är. Tittar man i andra delar av Sverige kan man hitta bra hus för bara några hundratusen. Kanske det är dags att fundera på att flytta till en annan del av vårt land? Ja, kanske så småningom, men inte i nuläget. Jag trivs så bra här, så för tillfället är inte det aktuellt.


Kommentarer
Postat av: Biggan

Oj - det ser fint ut! Låt besikta!

2011-12-03 @ 18:55:41
URL: http://mindreprylar.blogg.se/
Postat av: Helena

Det var jättefint!

2011-12-03 @ 19:58:41
URL: http://helenamnet.blogspot.com/
Postat av: Agneta

Åh vad fint! Jag skulle kunna flytta in direkt :) Tilltalade mig mer än det förra.

Kram.

2011-12-03 @ 21:35:23
URL: http://getasvind-blogspot.com
Postat av: balansilivet

Ja, visst ser det fint ut :) Jag skulle kunna flytta in precis som det står nu, förutom sovrummet som jag tycker såg lite tråkigt ut. I övrigt passar allt ypperligt in i min smak :)

2011-12-04 @ 12:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0