Feber, och en orolig mamma

I morse vaknade dottern äntligen feberfri. Så skönt tänkte jag, då är det på väg åt rätt håll. Men nu ligger hon nerbäddad i sängen och febertermometern visar 39 graders feber, för åttonde dagen i rad. Några dagars feber har vi väl alla någon gång då och då, men åtta dagar i rad med så hög feber känns inte alls bra. Om febern inte ger med sig under helgen får det bli sjukhuset på måndag.


Nyårsmiddag får jag äta själv, när jag tar en paus från att ligga i hennes säng, pyssla om och titta på TV:n medan hon slumrar.


Stackars liten! Hela julen, jullovet och fortfarande dålig. I morgon börjar ett nytt år och jag håller tummarna för att febern ger vika då.

Kommentarer
Postat av: Yve

Skickar krya på dig hälsningar till tjejen och hoppas hon mår bättre snart. Kram

2011-12-31 @ 19:23:12
Postat av: balansilivet

Tack! Idag verkar det som febern är på väg att ge sig peppar,peppar Kram

2012-01-01 @ 14:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0