Det goda livet

Idag har jag varit på nätverksmöte för psykologer från hela Västsverige. Vi brukar ha sådana möten ungefär en gång i halvåret, och det är så givande att träffa psykologer från andra kommuner. Roligt, intressant och lärorikt.


Den sociala biten är också viktig, och idag avslutade vi mötet med att dricka massa varm och god glögg :))


 

Åh, vad gott det är med glögg, i sällskap. Värmer jag det själv hemma och tar en kopp är det aldrig riktigt lika gott som i sällskap med andra.

 

Om någon timme kommer ett par och hämtar en gammal TV-bänk som står på vinden. På Facebook finns det grupper där man kan lägga ut saker man vill skänka bort gratis, eller om det är något man söker. Där la jag ut TV-bänken för några dagar sedan, och idag åker den till ett nytt hem. Den kommer göra sig så mycket bättre där, än på min vind :)

 

Har du saker du kan rensa bort, som kan bli ett bra julklappsfynd för någon annan? Jag kommer lägga ut två saker på Blocket här nu i veckan. En hel liten servis från när dottern var liten, med allt man kan tänka sig som säkert kommer göra någon liten tjej glad. Dessutom ska vi sälja en hel låda med Bratz. Är det någon som är intresserad av dessa saker så hör av er innan annons på Blocket åker ut, [email protected] eller lämna en kommentar på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0