Trädgårdsbod

Oavsett om man har en stor eller liten trädgård så är det en del saker som inte är så vackra, men som behövs för trädgårdsarbetet. Då kan det vara bra att ha en liten bod att samla redskap, säckar med jord och lecakulor, tomma krukor etc. Allt har sin plats och man slipper se saker ligga framme.


Den här boden gillar jag, och en sådan vill jag bygga i min trädgård. Nu är jag ju inte så händig att jag fixar det själv, men jag får försöka få tag på en snickarkunnig, hjälpsam person som kan bygga en åt mig ;))




Där kan jag hänga in krattor, spadar, gräsklippare, häcksax på krokar på väggen, förvara jordsäckar på golvet och krukor och små saker på hyllor.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du gillar denna bod. Det är en av mina grannars. Ett tips är att bygga den lite djupare. Grannen som bor mitt har byggt en likadan. Skall visa din blogg han kommer bli så stolt!

2011-08-08 @ 21:44:09
Postat av: balansilivet

Vad roligt Anna! Jag hittade bilden på nätet, och det var precis vad jag själv tänkt länge att jag skulle vilja ha i min trädgård. Tänk vad världen är liten :))Önskar bara att jag var lite händigare själv så jag hade kunnat bygga den direkt :) Härlig inspiration!

2011-08-08 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0