Tacksam!!

Det var ett tag sedan jag skrev en lista över vad jag är tacksam för, så här kommer listan för förra veckan:



* Först och främst är jag så otroligt tacksam att ni är så många som har hittat hit till min blogg. För varje dag så ökar besökarantalet och jag blir lika glad varje morgon när jag ser på statistiken :) Det är så otroligt roligt att blogga och jag har så mycket idéer om vad jag vill skriva om. TACK!


* Jag är tacksam för att den oerhört sköna sommarvärmen hittade hit till Göteborg förra veckan och jag kunde njuta av solen varje dag :)



* Jag är tacksam för att jag nu är ledig varje onsdag så jag kunde förlänga semesterkänslan med en heldag på stranden med dottern och vattnet var varmt och vi skrattade massor


* Jag är otroligt tacksam för att jag har världens bästa och goaste dotter! Älskar dig!! ♥♥♥♥♥


* Jag är tacksam för att jag har ett jobb som jag tycker det är roligt att gå till


* Jag är tacksam för min lilla trädgård som ger mig extra rum på sommaren för att grilla, läsa och bara njuta


* Jag är tacksam att jag lever i ett land där det varken förekommer krig eller svält!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Och jag är tacksam för att du skriver en sån otroligt bra och inspirerande blogg! Följer varje inlägg du skriver. Bästa bloggen/Mia

2011-08-08 @ 16:14:06
Postat av: balansilivet

Tack Mia! Era kommentarer gör mig så glad :)))

2011-08-08 @ 17:47:07
Postat av: Therése

Tack för att du varje dag påminner mig om vad som är viktigt här i livet! Efter en tuff vår försöker jag nu att "starta om"... Kram Therése

2011-08-08 @ 18:45:41
URL: http://mychoice-tess.blogspot.com/
Postat av: balansilivet

Tack Thérese!

Att starta om är det bästa att göra efter en svår period. Livet är ju så att ibland är det mycket uppförsbackar, och en del saker som vi "måste" ta oss igenom. Annars vore det inte livet! Jag planerar att skriva ett inlägg snart om hur man kan hantera en svår situation, när man hamnar i livets skuggsida. Styrkekramar till dig, och jag blir oerhört glad, och ödmjuk, att du kan hitta inspiration på min blogg för din omstart!!

2011-08-08 @ 19:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0