Tacksam

Idag känner jag en så enormt stor tacksamhet över att jag är så tillfreds med mitt liv. Just nu lever jag det liv jag vill göra, och jag är så tacksam över allt jag har.


Jag skulle kunna räkna upp allt jag är tacksam för, men idag väljer jag att istället känna tacksamhet för hela mitt liv. Eftersom jag känner att jag har allt jag vill ha, vill jag så gärna dela med mig av allt jag har till andra, hjälpa andra. Det känns som mitt överflöd av glädje och lycka rinner över och jag vill dela med mig till världen, både i stort och i smått.


By the way, hur många timmar på en dag kan man klappa katt?? :) Den här dagen har bara flugit förbi, klappat en katt här, pysslat om en annan katt där, fixat åt en tredje katt där, klappat en fjärde som kröp upp i knät osv osv - hela dagen. Dottern kom och hjälpte mig så vi kunde ge katterna den tredje dosen avmaskningsmedel. Jag är så oerhört tacksam över att jag har henne i mitt liv, och allt hon hjälper mig med. Världens bästa tjej!!! (som kommer få en egen presentation framöver)



Kommentarer
Postat av: Therése

Ett inlägg som fullkomligt lyser av kärlek och värme! Visst är det härligt de dagar man känner sådär? Det är stort... Kram Therése

2011-08-28 @ 21:54:33
URL: http://mychoice-tess.blogspot.com/
Postat av: balansilivet

Tack Theresé!



Ja, visst är det härligt när man känner sig så tacksam för allt man har, och att man kan dela med sig till andra :))

2011-08-29 @ 11:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0