Shoppingrunda

Idag har jag varit på ett stort shoppingcentrum med dottern för att titta efter nya höstkläder till henne.


Inga kläder blev inköpta, men jag fick betala 10 kr för att gå på toaletten! Jag tycker det är lite konstigt att ett shoppingcenter, som vill att människor ska komma dit och vara där länge och spendera sina pengar i affärerna inte har den servicen att de har toalett som är gratis!


Det var de första kronorna jag spenderade :) Sen ville dottern visa en borste på Kick´s hon tittat på tidigare och ville ha, i bambu och med vildsvinsborst. Den kostade ungefär samma belopp som vi hade ett presentkort på (en födelsedagspresent) så en borste i naturmaterial kändes som ett bra köp.


På vägen ut slank vi in i bokaffären. Både dottern och jag älskar att gå och titta på böcker, men den här gången skulle vi bara ha en av böckerna i Shopaholic-serien som hon har plöjt igenom, och en bok saknades. Det blev dessa som inhandlades


 

Fyra böcker skrivna av Sophie Kinsella, vilket var alla de böckerna dottern har kvar att läsa av den författaren. Två av dom har jag haft tidigare, men sålt vidare och två är nya för mig också.

 

Det var resultatet av en eftermiddag med shopping :) Böcker och en hårborste :))


Kommentarer
Postat av: Dottern

Och en Iphone :)

2011-08-11 @ 15:34:09
Postat av: balansilivet

Ja, och en I-phone ;) men den dröjer ju innan den kommer s

2011-08-11 @ 16:09:29
Postat av: Dottern

Ja, en vecka, och du kommer inte få tillbaka den efter jag har rört vid den ;)

2011-08-11 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0