Njuta av livet

Idag har jag haft en riktig livsnjutardag. Lediga onsdagar är det bästa jag gjort. Så skönt att få en extra "semesterdag" så här när den riktiga semestern är slut.


Började dagen med ett yogapass, för att sen åka hem och väcka dottern. Vi packade bilen full med mat, badattiraljer och flera uppblåsbara badleksaker.


 

I havet var det 22 grader varmt. Då trivs jag :) Så idag har jag legat och guppat runt på vågorna i en sån här blommig luftmadrass och bara njutit.

Hoppas ni alla också har haft en skön sommardag! Tanka så många sköna stunder som möjligt att spara i minnet till hösten


Kommentarer
Postat av: Mimmie

Igår och idag var vi i dina hemtrakter. Liseberg fick ett besök och idag var vi upp en kort sväng på sstan. Mina favoritaffärer när jag är i Göteborg är Grandma´s, Granit och Rum för papper. Allt nära varandra. Jag har för mig att du skrivit om dem. Efter lite shopping begav vi oss till Gunnebo och åt lunch. Här fick livsandarna påfyllning. Är dålig på att kommentera men följer din blogg. Är du i Örebro och åker till Smultrongården så passerar du inte så långt bort från oss. Vi bor norr om stan.

Allt gott!



Mimmie

2011-08-03 @ 20:51:19
Postat av: balansilivet

Åh, vad roligt att ni varit i Göteborg :) Ja, Grandma´s är en av mina favoritaffärer. Mycket fint där :) Gunnebor är så mysigt. Finns ett par slott till nära Gbg ni kan åka till en annan gång. Alla är lika fina, och vackra omgivningar.

Smultrongården åker jag till varje gång jag är i Örebro och hälsar på. Är uppvuxen i Adolfsberg.



Vad roligt att du skriver och ännu roligare att du gillar min blogg :))) ♥

2011-08-03 @ 21:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0