Feedback

Tack för er feedback och era kommentarer på min förfrågan tidigare idag. Om jag sammanfattar de kommentarer jag fått hittills ligger röja och rensa högt på listan över uppskattade inlägg, och det kommer mera....mycket mera ;)


Feng shui ligger ju i linje med att rensa i sitt hem. Med mindre prylar skapas mer energi, och den energin kan du påverka med vad du omger dig med. Det kommer att komma mycket mer om feng shui framöver, både ren information om feng shui, inredning kopplat till feng shui och hur jag använder det i mitt liv.


Psykologi och personlig utveckling finns det också efterfrågan på, och vilken tur att det är mitt favoritämne ;)


Jag hoppas att ni hänger med mig här på bloggen in i höst också! Kram till er alla, och ha en underbart skön fredagskväll. Nu ska jag fixa en sen middag, lite fredagsmys för mig själv, och sen packa för helgens resa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0