Drömmen om Skåne

Inom fem år kommer jag bo med den här utsikten
















Gärna med en allé upp till huset







Och djur utanför fönstret




Böjande kullar som möter en blå himmel. En liten bit längre bort lockar havet, och på lagom avstånd finns både Malmö och Köpenhamn när längtan efter storstad blir stark.


Där, på landet, bor dottern och jag i vårt hus. Jag arbetar med kurser i psykologi, personlig utveckling, grupp- och organisationsutveckling och feng shui. Dottern har fått sin fotostudio och sin inspelningsstudio. Sommartid har vi ett trädgårdscafé och en liten butik med inredning och kläder. När hösten kommer åker vi ner till Sydfrankrike och gör lite nya inköp. Vi lever ett liv nära naturen, där djur har en självklar del, både utomhus och inomhus.


Vi lever i harmoni och balans.


Vilken är din vision?

Kommentarer
Postat av: Therése

Vilken fantastisk vision!

Kram Therése

2011-08-15 @ 17:13:11
URL: http://mychoice-tess.blogspot.com
Postat av: Marie Svanberg

Så glad jag blir av att läsa din blogg! Vi har samma dröm och vision! Ser fram emot ett samarbete med dig!



Välkommen tillbaka till Tenngården Retreat utanför Skurup igen!



Namaste,

Marie

2011-08-15 @ 17:29:06
URL: http://www.svanberg-consulting.se
Postat av: balansilivet

Tack Therése :)



Marie: Ja, jag kände direkt att vi har samma tankar om mycket, och jag tror att våra drömmar ligger väldigt nära varandra. Vi kommer boka in en helg i slutet av september för att titta lite närmare på möjlighten att ha kurs hos dig om några månader. Dottern följer med så vi kan se oss omkring lite också :) Kanske när det är äpplemarknad i Kivik, men jag återkommer! :)

Namaste

2011-08-15 @ 19:04:34
Postat av: Geta

Vilken härlig vision! Önskar att jag hade en del av den framtidstron (eller vad man ska kalla det) på mig själv. Jag tycker det är otroligt intressant med feng shui och personlig utveckling men tycker liksom inte att jag kommer någonstans. Ska nu försöka ta tag i rensandet här hemma och se om det kan ge något resultat. Och så hämtar jag inspiration i din blogg!

Kram.

2011-08-15 @ 21:46:29
URL: http://getasvind.blogspot.com
Postat av: balansilivet

Geta: Vad roligt att du hittar inspiration här på bloggen. Var inte så hård mot dig själv. Kom ihåg att även små förändringar är förändringar. Vi tar det i olika takt, och en del människor behöver mer tid på sig, och tar små steg i taget. Att börja rensa hemma och göra dig av med saker är ett bra första steg. Bort med stagnerad energi, och göra plats för nya möjligheter i livet. Jag tror på dig! Lycka till!

2011-08-16 @ 06:01:52
Postat av: Anna-Karin

Måste bara säga att Du är fantastisk !!

Läst Din blogg sen tidig vår..

Du är så härlig i det Du skriver & alla tips

och idéer Du har..



Tack för det Du ger av Dig !!

Glöm inte att Du är TOPPEN !



Tack för en kalasblogg...

Kram till Dig // Anna-Karin

2011-08-16 @ 21:45:28
Postat av: balansilivet

Anna-Karin: Åh, tack för alla dina fina ord. Det gör mig så glad och en underbar start på denna dag. Hoppas du också får en fin dag! Kram

2011-08-17 @ 06:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0