Det kom ett mail....

Det kom ett mail, hela vägen från New York. Från svenska Helena som hittat till min blogg :)) Hon är astronom, bor och arbetar i min favoritstad New York. Hon målar också och skickade med en länk till sin hemsida, http://www.mariposas.se/gallery/gallery_stars.html


Underbara målningar i olika teman. Mina favoriter i varje kategori var dessa




Vilket fantastiskt ljus. Älskar ljusets spel bland trädkronorna. Dottern tycker om att ta sådana foton och den här tavlan ger mig samma känsla av lätthet

 



Stilla och vilsam




Hjärtan är ju mina favoritform, och den här tavlan känns magisk




Vilka färger, vilken explosion, vilken hetta - eld...i rymden. Makalös.


Jag blir så glad när ni läsare hör av er. Det gör att ni blir personer för mig också, inte bara en siffra i besöksstatistiken. Det känns mer som jag skriver för er, personer som blivit bekanta för mig, och inte bara för mig själv eller för någon anonym person, utan till Theresé, Beatrice, Yve, Maria för att bara nämna några av er som kommenterar mina inlägg. Och så till dig Helena som skickat ett så fint mail till mig. Ni gör mig så glad!

Kram till er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0