Städdag

När de tidigare i veckan sa att det skulle bli uppåt tolv grader varmt i Göteborgstrakten bestämde jag mig för att dottern och jag skulle fixa till trädgården och göra den lite vårigare. Tolv grader hade vi igår, eller närmare bestämt 11,5, men regnet duggade ner och idag regnar det ännu mer. Så trädgrådsfix får vänta, förutom att några små påskliljor inköptes igår och placerades i trädgården och nu lyser upp den i övrigt grå-bruna färgskalan som dominerar där.


Men med regn ute är det skönt att fixa inne istället. Först ska jag baka scones till frukost till oss, och sen är det dags att ta tag i städning och strykning. Passar bra en sån här dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0