Njuter :))

Körsbärsträden i trädgården slog ut  full blom igår. Luften surrar av humlor. Jag ligger i bikini i solstolen och bara njuter av livet, läser några böcker från biblioteket och huden börjar strama lite av solen.


Efter några dagars ledighet, med balans mellan pyssel hemma, umgänge, kela med katter och bara ligga i solen och njuta....känns det som sommarsemester!!


Och en snabb titt på väderprognosen för nästa vecka, ser jag att de har ändrat lite när det gäller Mallorca, och det ser ut som jag får ytterligare en vecka med tjugo grader varmt och sol. Lite regn ska det viss komma, men någon mm kan jag stå ut med.


Hoppas alla ni kära läsare njuter av en lika skön påskhelg som jag gör :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0