Fokuserad?

Är du fokuserad? Vet du vart du är på väg?




Kommentarer
Postat av: SoF

Haha - vilken toppenbild! Tack för leendet.



Numera är jag så påverkad av allt min medveten närvaro-träning så framtiden finns nästan inte längre. Inga drömmar, inga mål, ingen planering...

I stort sett bara v a r a n d e.



Nästan totala motsatsen till hur jag var tidigare. Då levde jag nästan alltid i framtiden och väldigt sällan i nuet.

Så kan det bli - i det som kallas livet.



Varma soliga hälsningar!

2011-04-30 @ 09:38:21
URL: http://blindstyre.se
Postat av: balansilivet

Ja, visst är bilden härlig :)



Att leva i nuet är ju egentligen det enda livet vi har. Sen kan man även njuta av saker man har planerat in längre fram, sk förväntansglädje, vilket dubblerar glädjen och lyckan

2011-04-30 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0