Present till mor

Igår kväll fick jag en fantastisk present av min dotter på Mors Dag. Jag älskade den på alla sätt. Den var genomtänkt, välbehövlig, passar perfekt till sitt ändamål och köpt med omtanke. Sådant gillar jag :)
 
 
Det hon hade köpt var en uppsättning glastallrikar och glasskålar i en underbar djupblå färg och så några keramikskålar med mönster i samma blå färg. De är tanken att vi ska ha i huset i Skåne.
 
 
 
Precis den blå färgen som huset har på dörrar och fönsterfoder. Som pricken över i hade hon hittat dem på loppis :) Jag känner att jag börjar bli trött på nyproducerade saker och vill ha saker med en själ.
 
 
Jag blev så glad på många sätt. Hon känner mig min dotter :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nillashalsaharmoni

Ja, vilken fin present! Roligt att hon hittade den färgen!
Kram, Gunilla

2014-05-26 @ 21:53:24
URL: http://nillashalsaharmoni.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0