Mer nerväxling

Är ni intresserade av att läsa mer om att växla ner finns det en bra artikel här http://www.wwf.se/vrt-arbete/klimat/min-vardag/1521729-min-vardag-vxla-ned-kp-mindre
 
I slutet av artikeln skriver dom  Att stänga av mobilen för att vara närvarande i just det man valt att ha fokus på. Och det är precis vad jag gör nu. Låg som bäst på soffan och lät ögonlocken bli tunga av kattens sövande spinnande och var så trött efter att ha varit uppe flera gånger  i natt. RRRRRRRRRiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnggggggggg. Ljudet skär genom kroppen på mig, katten spänner in klorna i benen då mobilen plötsligt slår sönder vår sköna stund. Jag svarar. En telefonsäljare. Igen. Nu blir det nix-register för mobil också efter den tionde telefonsäljaren på en och en halv vecka.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0