Åh vilket härligt liv ;)

Idag blir jag inspirerad av bilder från engelska Barbour och från amerikanska Ralph Lauren
 
 
 
 
Så här kan jag se mig själv när jag väl flyttar från stan ut på landet, kanske i Skåne som påminner om det engelska landskapet i bakgrunden (iallafall på Bjärehalvön där jag tillbringat en hel del tid genom åren). Jag i jeans, Huntergummistövlar, oljejacka, hästar, hundar, ett liv utomhus och lite känsla av engelsk landsbygd. Ja, så vill jag leva andra halvan av mitt liv ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christian Thomasson

Snygga bilder, jag tilltalas också av det engelska lantlivet/mode med tweed och gummistövlar. Snyggt med de röda gummistövlarna!

2012-10-09 @ 11:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0