Små lätta moln...

...ser jag på min himmel, min himmel som är blå ;)
 
 
 
Tänk vad vädret kan ändra sig snabbt. Igår var det kallt, ruggigt och regnade hela dagen. Idag skiner solen, och bara några små vita, ulliga moln på himlen. Det är varmt så jag äntligen kan använda en av mina sommarklänningar.
 
 
Att gå ut i solen, känna den lätta brisen stryka över huden på mina bara armar, se hur grönt allt är ute, hur vinden får löven på det stora trädet att sakta vaja, höra fåglarnas sång och känna solens värme får iallafall mina livsandar att vakna.
 
 
Vi bor i ett härligt land, där vädret skiftar, både när det gäller årstider och även från dag till dag. Gå ut i naturen och stanna upp en stund, titta dig omkring och ta in allt med alla dina sinnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0