Höstmys

När jag går igenom mina höstkläder så inser jag att det är inte mycket jag behöver komplettera med inför hösten. Jag har det jag vill ha, och behöver, förutom lite nya strumpbyxor. Men en sak som jag tänker skaffa mig i höst är en ny skön ullkofta att dra på sig när kroppen känns frusen. Jag fryser lätt och älskar koftor, både att gå och skrota i hemma när jag kryper upp i soffan, och att ta på mig över en klänning.
 
 
Den koftan jag har bestämt att jag ska köpa är i denna modell
 
 
 
men jag vill ha en benvit. Är det någon som har en sådan kofta i stl 1 att sälja så får ni gärna kontakta mig på [email protected] annars kommer jag att bevaka Tradera för att se om en sådan kommer ut till försäljning. Just denna hittade jag på Tradera, men det är inte denna färgen jag är på jakt efter.
 
 
Den finns även ute till försäljning i denna färgen
 
 

Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

jag har en kofta till dig i beige om du vill.
omlott. men i bomull.
om du vill skickar jag den till dig :)
maila din adress:
[email protected]

2012-08-31 @ 12:09:28
URL: http://jeanettish.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0