Rachel Zoe och Lindex

Rachel Zoe är nog den mest kända stylisten för tillfället. Hon stylar flera Hollywoodkändisar och har sitt eget TV-program. I vår samarbetar hon med Lindex där hon har valt ut sina favoriter från vårens kollektion och stylat dom på sitt sätt.




Den här klänningen tycker jag är riktigt söt




Jeansshorts har nästan blivit en del av basgarderoben den varma årstiden och går att kombinera på hur många olika sätt som helst. Själv brukar jag inte använda högklackat till, utan snarare ett par sköna sandaler. Stilen känns avslappnad och skön, men tröja där man visar magen gjorde jag på 80-talet så den stilen hoppar jag nog över nu när den kommer tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0