Mera Leila :)

Om du, som jag, gillar Leila, kan nu följa henne till Frankrike i hela tretton avsnitt. Första programmet är i morgon på TV4+ kl 21.00. Jag älskar hennes böcker, och den absolut godaste morotskakan som jag någonsin ätit kommer från hennes bok A piece of cake.





Hennes eget kök är supermysigt tycker jag. Där skulle jag kunna flytta in direkt....och hoppas på att bli lika duktig på att baka, sylta, laga mat och allt annat som hon gör så galant, både i TV och i sina böcker :)













Den här bilden gillar jag med redskap hängandes i taket och våningsfat skulle jag kunna ha hur många som helst, fyllda med frukt, goda kakor och även dekoration







Ett bakbord med marmorskiva, ett cremefärgat bulligt kylskåp från Smeg, öppna hyllor fyllda med husgeråd ger alltihop en skön, lite lantlig känsla. I mitt drömkök finns även en gammal vedspis, en öppen spis man kan elda i kyliga vinterdagar, en skön kökssoffa alternativt window seat att krypa upp i och så förstås ett stor bord där man kan samla vänner på middagar. Lite Leila, lite Monika Ahlberg när det gäller maten....och så jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0