Welcome to 21st century

Ja, då träder även vår familj in i 2000-talet, när det gäller tekniken :)


Ni som följer min blogg vet ju att vår gamla tjock-TV började bete sig konstigt för någon månad sedan, och häromdagen tog det 90 minuter för den att starta. Den åkte ut samma dag, och jag har varit utan TV i några dagar. Det fungerar utmärkt för mig att vara TV-lös ett tag. Jag har läst flera bra böcker istället :)


Men igår kväll, som av en lycklig händelse, hade MediaMarkt kvällsöppet för att fira sin 5-års dag i Sverige och de hade en del TV-apparater till bra pris. Så nu har även vi en platt-TV med HD, LED, USB-inspelning och allt vad det nu var :)


 

Då TV:n var så billig köpte vi även en ny laptop då den gamla börjat krångla lite. Den här gången blev det en liten, som knappt väger något alls och är lätt att ta med sig. Den ska dottern få.

 

Och då det bara fanns en kvar, som fungerat som demoex prutade vi ner den så den också blev billig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0