Utlottning

Nu har jag haft min blogg i ett halvår, och 520 inlägg har jag hunnit med att skriva (eller snarare publicera :)) och det tänkte jag att vi ska fira med en utlottning. Jag älskar att läsa, och jag älskar böcker om personlig utveckling.


Nu tänkte jag ge en av er läsare chansen att läsa Sanna Ehdins senaste bok Finn din energikod






För att delta i utlottningen får du en chans om du lämnar en kommentar här. Om du dessutom länkar från din egen blogg får du ytterligare en chans. Dragningen kommer ske 22 juli. Lycka till :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Eftersom jag inte har någon blogg så får jag nöja mig med att kommentera med ett visdomsord If you change the way you look at things,the things you look at change.

2011-07-13 @ 15:16:37
Postat av: Catarina

Hej Ann-Sofie!

Catarina Breitfeld här från 4good och Mallorcaresan.

Vilken jättefin blogg du har. Jag vill gärna vara med och tävla om boken. Behöver definitivt mer energi i vardagen just nu.

Har ingen egen blogg men är väldigt sugen på att skapa en. Ska ta tag i det i höst.

Låt oss hålla kontakten?!

Kram! Catarina

2011-07-13 @ 15:19:59
Postat av: balansilivet

Carina och Catarina - ni behöver ingen blogg för att vara med i utlottningen :) Ni har varsin lott i dragningen nästa vecka!

Självklart håller vi kontakten Catarina! Jag ser fram emot nästa 4good resa :))

2011-07-13 @ 15:57:20
Postat av: Annica

Behöver energi så jag lämnar en kommentar och hoppas på det bästa.

[email protected]

2011-07-13 @ 18:24:36
Postat av: Maria

Givetvis vill jag vara med i utlottningen av Sannas nya bok. Lite energi skulle inte sitta fel, då hade min blogg varit lite mer aktiv...

2011-07-14 @ 15:56:14
URL: http://riktliv.wordpress.com
Postat av: lolla

jag tävlar gärna om denna fina bok och tipsar i min blogg så jag kniper 2 lotter

kram lolla

2011-07-14 @ 21:51:55
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Emelie S

Jag vill gärna vara med och tävla. Har tänkt läsa en bok av Sanna ett tag, så detta är verkligen en utlottning som passar mig :)

2011-07-14 @ 22:34:59
Postat av: Beatrice

Hej!



Jag hittade din blogg idag och måste säga att den tilltalar mig mycket =) Jag har att göra ett tag att "läsa ikapp" på dina inlägg och det känns bara trevligt.



Sanna Ehdin är en favoritförfattare till kloka böcker så jag är gärna med i utlottningen. Jag har ingen egen blogg så jag håller tummarna med 1 lott.

2011-07-19 @ 23:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0