Busig katt :)

Vilka olika personlighter djur kan ha. Jag har två katter, en superkelig honkatt som går omkring och vill att jag ska kela med henne, hela tiden, då hon inte sover. Så har jag en hankatt som är lite halvgalen. Han vill busa hela tiden istället. Idag försökte jag ligga kvar i sängen på morgonen, och läsa en bok. Det blev totalt kaos, så till slut fick jag ge upp och återkomma till boken lite senare.


Min lillabuskille, Figaro. Jag har aldrig träffat en katt som är så intensiv som han är. Allt han gör, gör han till 100 %. En av hans favoritplatser när han var mindre var att hoppa in i kaninens bur, och lägga sig i hans höhäck. Stackars kaninen fick inte vara i sin egen bur.


Några av mina skor är han helt galen i, och jag kan inte ha dom stå framme. Han lägger sig på dom och rullar och biter i dom så ibland undrar jag vad det egentligen är i dessa skor. Men, han är alltid ett charmtroll och alla som träffar honom blir helförtjusta, även de som i vanliga fall inte gillar katter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0