Vinnare av Rensa, röj och förändra

Oj, vilka bra rensningstips jag har fått från er :) Och vilka bra tips alla ni läsare har fått, som en hjälp att börja rensa hemma. Kanske ni behöver rensa hemma innan jul, för att få plats med nya julklappar. Speciellt i barnens rum brukar det vara ganska fullt, och det är ofta dem som får mycket nytt till jul.


Eller så har ni några dagar av lugn och ro efter jul, kanske är ni lediga i mellandagarna, och då passar det bra att börja röja hemma. Ett skönt sätt att avsluta det gamla året och börja det nya.





Vinnaren av boken blir CrimsonAnna som jag tycker hade ett suveränt bra tips:


Mitt tips är att inte se det som att man förlorar eller gör sig av med saker, utan att man skickar ut dem i kretsloppet igen, där de kan bli till glädje för någon annan. Jag önskar att den som sålde mina röda skor till mig visste hur mycket glädje jag har av dem.


Jättebra tips Anna! Hör av dig till mig med din adress så kommer boken på posten, [email protected]


Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis till vinnaren! :D

2011-12-14 @ 18:42:36
URL: http://helenamnet.blogspot.com/
Postat av: CrimsonAnna

Tack så mycket:)

2011-12-14 @ 20:59:53
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Therése

Grattis! Jag tycker det är så man ska se på alla sina tillgångar. Personer som samlar pengar på hög tex. Tänk vad mycket nytta de skulle kunna göra för fattiga människor som bara äter Lerkakor för att stilla hungern.

2011-12-20 @ 13:54:34
URL: http://www.nogg.se/missu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0