Höstinspiration

Fina kläder för hösten




Från Gina Tricot: tighta svarta fuskskinnbyxor, kombinerat med vitt och kamel. Snygg och klassisk färgkombination som ändå känns ny, Överaxlarna en stor sjal eller en poncho.




Underbara Ester Elenora. Älskar stilen på deras bilder. Snyggt, men ändå skönt avslappnat i lager på lager. Klänningar, sjalar, stickade mössor, stickad kofta, leggings eller smala byxor nedstoppade i stövlar. Snyggt.




Mer Ester Eleonor i en tuffsöt kombination. Spetsklänning kombinerat med tuffa accesoarer som leopardscarf, slitna jeans och grova stövlar. Tänk samma klänning med svarta strumpbyxor och högklackat, kanske med någon maffigt silversmycke - och du är redo för fest.




Den här sjalen från Ester Elenora har jag fingrat på två säsonger, men inte köpt. Jag är glad att den kommer i årets kollektion också, för i år ska jag slå till på en, frusen som jag är vintertid.



Stickade koftor att ha över klänningar, över tunikor, till jeans är användbart höst och vinter. Att klä sig lager på lager hjälper även till att hålla värmen. Denna är från Cream.



Denna kofta från Love Forever, i antingen vintervit eller denna beiga färg gillar jag. Lite hippieinspirerad. Men materialet är acryl så för min del får den hänga kvar där på provdockan och vara vacker :)



Naturmaterial ska det vara, och den här västen blev jag grymt sugen på. Tibetanskt lamm och ursnygg, men dyr. 2999 kr kostar den.


När du tittar på bilder från olika klädföretag, eller i modereportage i tidningarna - tänk inspiration!! Även om det är kläder du gillar, behöver du inte springa ut i affären och köpa det. Kanske du redan har plagg i garderoben som du kan använda på ett nytt sätt och få fram samma stil utifrån det du redan har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0