En egodag vid havet

Min fotograferande dotter och jag åkte ut till havet för att njuta av solskenet, ta en promenad längs med havet och hon ville fota. Vad jag inte visste var att hon tänkt att jag skulle bli fotoobjektet för dagen :))


 






Lite lek :)







Tänk att jag faktiskt blev riktigt nöjd med en hel del bilder, även om några blev sådana som fick raderas direkt ;)


Lyckades faktiskt fånga fotografen med min lilla kamera också











Det är så vackert längs med denna promenad, Gamla Säröbanan som går hela vägen från Göteborg ut till Särö.



Kommentarer
Postat av: Yve

Jättefina bilder på mamma o dotter.

Mitt höst o vinter "projekt" är att lära mig min systemkamera. Den är inte ny men jag tycker den är lite svår, så därför använder jag den aldrig. Är inte så duktig på fotografering men tycker det är väldigt kul - och man kan alltid bli bättre.

Kram

2011-08-23 @ 11:05:40
Postat av: balansilivet

Tack för komplimangen! :)

Ja, det är roligt att ha något projekt att ta sig an! Jag gillar ju inte heller tekniska prylar och avskyr att läsa instruktionsböcker som jag ofta känner att jag inte fattar något av, så det brukar ta ett bra tag för mig att lära mig alla finesser. Dottern tjatar på mig om att jag behöver köpa en ny kamera. Får se om det kanske blir en till vintern :) Just nu har jag iallfall en I-phone som ligger ouppackad hemma som ska läras in. Hon har erbjudit sig att "leka" med den lite, och sen lära mig. Låter som en win-win deal för mig :)

2011-08-23 @ 13:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0