Återanvänding

För ett tag sedan sågade jag ner ett av träden i min trädgård, men en stubbe blev kvar. Katterna älskade att vässa klorna på den, och hellre där än på möblerna inne. Funderade på hur jag skulle kunna göra den lite snyggare...och vips, så fick den en ny funktion som piedestal :) Satte dit en kruka, fastsatt med skruv så den inte åker ner och planterade en blomma.


Dags att klippa mina grästuvor ;) Fast i gräsmattan växer så fina violer här och där. Synd att klippa bort dom.


 




Åh, vad jag älskar min lilla trädgård. Det blir som ett extra rum på sommaren, eller faktiskt som två då jag har delat in trädgården i olika funktioner fast den är så liten. En del är den sociala delen med trädgårdsmöbler och grill. En annan del är mer privat med en solstol och mina odlingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0