Vintagetrend

Den senaste tiden tycker jag mig se att vintage överlag har fått ett uppsving. Det har kommit flera böcker utifrån vintagetrenden, och ett flertal bloggar.
 
 
Jag har läst Elsa Billgrens bok
 
 
Och Vintageparty
 
 
Omslagsbild: Vintageparty
 
 
Jag tycker klänningar från framförallt 50-talet är väldigt vackra. Smickrande och snyggt skurna. Modellen börjar komma nytillverkade i affärerna men jag skulle gärna vilja hitta en snygg äkta klänning. Någon som har tips på vart man kan hitta dessa underbara fynd, förutom Beyond Retro?
 
 
 
Bästa vintagebloggen är Emmas vintage enligt mig. Så snyggt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Designnytt.se
 
 
Badkläder
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0