Toscana

Både dottern och jag är intresserade av god mat, gärna också ekologisk, nyttig och närodlad :) Till sommaren har vi bestämt att vi ska åka till Toscana. Hyra en bil och åka runt, kolla vingårdar, fotografera och bara njuta. Är det någon av er som har varit i Toscana och kan ge oss tips på saker vi inte ska missa får ni gärna lämna kommentarer  :)
 
 
Så idag när snön kom till Göteborg (och slaskade väldigt på eftermiddagen) tittar jag på bilder och drömmer mig bort till sommar och Italien.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Florens
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för dina ord på min blogg! Toscana är säkert fantastiskt. När barnen blir stora och flyttar ut då ska jag och mannen åka på många vin och matresor..det älskar vi.
Kram Lotta

Svar: Tack Lotta! Ja, det finns så många härliga platser att resa till. Jag vill gärna åka tillbaka till platser jag tycker om, samtidigt som jag vill utforska nya ställen :)
None None

2014-01-15 @ 11:48:30
URL: http://mittlivplandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0