Vackra saker

Även om jag håller hårt i plånboken och inte handlar mycket alls numera tycker jag om att titta på bilder och bli inspirerad. Jag har tidigare skrivit om Miljögården som jag tycker har fina och prisvärda saker. Jag är inte sponsrad av dem på något sätt. Jag köpte ett lapptäcke och krukor till dotterns rum för några år sedan och var väldigt nöjd med dessa, både utseendet och priset :)
 
 
Nu tittar jag på bilder från vårens saker och ser ju massor med saker jag tycker om, i en stil som passar mig.
 
 
 
En ställning i taket har jag köpt (från ett annat företag) för ett tag sedan och den hänger i köket. På den har jag ställt div kopparkastruller och ska hänga lite saker på krokarna.
 
 
 
Jag gillar våningsfat och en sån där vacker pall.
 
 
 
En vägglampa har jag tänkt att ha vid soffan och den här gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0