Fint hus

Välkommen till Hallonvägen 4!
 
Jag hittade ett hus på Hemnet som ligger strax söder om Kungsbacka. Interiörsbilderna ser ut som de är hämtade direkt från en inredningstidning :) Vackert med milda jordfärger och själv älskar jag kombinationen beige och vitt. Och i detta hus är det väldigt väl genomfört. Men mitt i allt det vackra känns det som något saknas - liv!
 
 
Hall med trappa ner till b.v och trappa upp till entréplanet
 
 
 
 
Kök och vardagsrum i öppen planlösning
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vardagsrum med vy mot tv-rum och sovrum
 
 
Tv-rum
 
 
Andra hållet
 
 
Sovrum 1 av 3
 
 
Sovrum 2 av 3
 
 
Bottenvåning med spa-avdelning med dubbla bad
 
 
 
 
Stor klädkammare

Kommentarer
Postat av: nillashalsaharmoni

Tycker mycket om de ljusa naturtonerna - det ger ett lugn! Men här intrycket lite stelt. Håller med dig...det saknas liv!
Hälsningar, Gunilla

2014-02-09 @ 10:26:51
URL: http://nillashalsaharmoni.wordpress.com
Postat av: R

Jättefin stil! Men jag hade valt att ha lite mer färg faktiskt, gillar inte när det är för vitt. Snyggt med gamla saker och rostiga detaljer!!

2014-02-09 @ 11:07:11
Postat av: PiaFia

Grönt saknas...för lite träenergi ;) Det blev väldigt tydligt på dessa bilder. Kanske skulle det varit någon glad färg till också? annars såg det fint och lugnt ut.

2014-02-09 @ 17:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0