Bra förvaring

Har du, som jag, förpackningar för bakplåtspapper, folie, påsar liggandes i en låda och tar upp all plats. Då har jag hittat ett mycket fiffigare sätt att förvara dessa. Tänk vad roligt det är med människor som är kreativa och hittar nya, smarta lösningar på vardagsproblem
 
 
 
Här har man tagit tidskriftshållare och skruvat fast dem på insidan av dörren, och fått ett annars oanvänt utrymme att användas på ett smart sätt. Och i lådorna kan man förvara andra saker, eller kanske förvaringsbehovet minskar om man hittar nya lösningar. Jag skulle kunna ta bort en del av mina köksskåp för jag har ingen använding för dem när jag har minskat på mina prylar. Men den här ideén gillar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0